Comparazione di diversi metudi urgenti

Ci hè parechje manere sfarente di uttene oliu vegetale. Per esempiu metudu di stampa fisica a vite, metudu di stampa idraulica, metudu di estrazione di solventi è cusì. U metudu di stampa fisica a vite cuntene cù una sola stampa è doppia stampa, stampa calda è stampa fredda. Sapete chì sò e differenze trà i metudi di stampa fisica à vite?

. Differenza di una sola pressione è doppia stampa :
1. L'oliu residuale in a torta: sia una volta di stampa sia una doppia stampa hè di circa 6-8%, dipende da i diversi mudelli di pressa à oliu.
2. L'equipaggiu adupratu in a prima stampa hè menu di quellu in a seconda stampa, chì risparmia u costu; u petroliu crudu in a seconda stampa hè più faciule da filtrà è hà menu oliu residuale.

Ⅱ. Differenza di stampa calda è di stampa fredda:
1. A pressa à fretu hè di pressà l'oliu senza riscaldamentu o bassa temperatura prima di pressà, è sottu à l'ambiente inferiore à 60 ℃, l'oliu hè spremutu cù bassa temperatura è valore d'acidu. Generalmente, ùn hà micca bisognu di esse raffinatu. Dopu a precipitazione è a filtrazione, l'oliu pruduttu hè ottenutu. U culore di l'oliu hè bonu, ma u sapore di l'oliu ùn hè micca prufumatu è u rendiment di l'oliu hè bassu. Hè generalmente adattatu per a pressatura di oliu di alta qualità.

2. A pressatura à caldu hè di pulisce è sfracicà l'oliu è poi scaldallu à alta temperatura, ciò chì provoca una serie di cambiamenti in l'internu di a pianta oliu, cume a distruzzione di a cellula oliu, prumove a denaturazione di e proteine, riduce a viscosità di l'oliu, ecc., per esse adattatu per pressà l'oliu è aumentà u rendimentu di l'oliu. A tecnulugia di pressatura à caldu hè generalmente aduprata per a produzzione à grande scala è a trasfurmazione di oliu cumestibile, cù un odore fragrante, culore scuru è altu rendimentu di oliu, ma hè faciule di causà a perdita di nutrienti in materie prime.


Tempu di posta: Jan-06-2021